flickkan89

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

♥Lördag

Av Anneli - 23 oktober 2010 19:07

Idag har jag inte alls gjort så mycket, jag har varit i Fritsla och köpt ett par skor som jag ska ha på dagiset dom är JÄTTE varma och sköna    det har regnat hela dagen, finns ju inget att göra mer än sitta vid datan eller kolla på massa film 


Maria har varit i stan med kompisar och pappa fick åka och hämta Maria men han skulle ändå hämta en kompis så då fick han hämta Maria


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 6 december 2010 13:11

Idag är jag ledig så skönt, Idag blir de städa & tvätta lite det är ett måste idag. Jag vet jag har varit dålig på att blogga men jag ska bli bättre på det      ...

Av Anneli - 18 november 2010 17:41


  

Av Anneli - 18 november 2010 15:43

Idag har jag varit hemma och varit sjuk    Imorgon ska jag ta hål i öronen igen, Det ska även maria göra vi får se hur de går,  Sen ska jag vara hemma och passa min lilla syster för mamma & pappa ska gå ut med pappas jobb ...

Av Anneli - 31 oktober 2010 12:20


Idag är de söndag för vissa har lov nästa vecka men jag har inte lov jag jobbar Tisdag-Torsdag men jag är ledig Måndagar & Fredagar varje vecka så jag ska inte klaga    Ni har la inte glömt att ställa om eran klocka?  På måndag ska jag va m...

Av Anneli - 30 oktober 2010 14:46

Har inte bloggat så mycket har inte hunnit med det. Igår så piercade jag mig i ögonbrynet de gjorde jätte ont, av alla piercingar jag har så va denna den värsta jag har tagit men jag är super nöjd med den   Vad tycker ni med tjejer med pier...

Skapa flashcards