flickkan89

Alla inlägg under oktober 2010

Av Anneli - 31 oktober 2010 12:20

Idag är de söndag för vissa har lov nästa vecka men jag har inte lov jag jobbar Tisdag-Torsdag men jag är ledig Måndagar & Fredagar varje vecka så jag ska inte klaga   


Ni har la inte glömt att ställa om eran klocka? 


På måndag ska jag va med Jessica de ska bli skoj jag har saknat henne va så längesen jag va med henne :/


  

Av Anneli - 30 oktober 2010 14:46

Har inte bloggat så mycket har inte hunnit med det.


Igår så piercade jag mig i ögonbrynet de gjorde jätte ont, av alla piercingar jag har så va denna den värsta jag har tagit men jag är super nöjd med den  


Vad tycker ni med tjejer med piercing i ögonbrynet? 


Idag har jag varit och handlat då såg jag en tjej som hade målat sig så konstigt blev nästan rädd haha 


Nu kommer de lite bilder 

        

Av Anneli - 23 oktober 2010 19:07

Idag har jag inte alls gjort så mycket, jag har varit i Fritsla och köpt ett par skor som jag ska ha på dagiset dom är JÄTTE varma och sköna    det har regnat hela dagen, finns ju inget att göra mer än sitta vid datan eller kolla på massa film 


Maria har varit i stan med kompisar och pappa fick åka och hämta Maria men han skulle ändå hämta en kompis så då fick han hämta Maria


Av Anneli - 21 oktober 2010 12:15

Nu vräker de snö ner så himla mysigt! Man få en julkänsla nu, så man nästan får sätta på lite julmusik    Jag & Ricky va uten nyss när de vräkte ner med snö.


Nu kommer de lite bilder 

        

Av Anneli - 21 oktober 2010 10:41

Ska man såra sig själv och gå sin väg?

Eller stanna kvar och tro att allt ska bli bättre?   



Vet inte vad jag vill :/

Vet bara att jag inte orkar att ha det så här känner mig krossad   

Av Anneli - 21 oktober 2010 10:30

Min älskade lilla syster Amanda <3


     



Vi har så kul ihop du är verkligen den vännen som alla drömmer om att ha..

Jag är glad för att vi är vänner.

Vi får verkligen inte glida ifrån varandra....

Vi måste verkligen träffas snart syster.

Saknaden är stor,,

Jag lovar och svär på allt mig kommer du aldrig förlora !

Du betyder otroligt mkt för mig syster älskar diig !<3

Av Anneli - 21 oktober 2010 10:22

"Idag kommer med stor sannolikhet årets första snö i Sjuhärad."


"Enligt prognosen börjar det som regn mitt på torsdagen för att sedan gå över mer och mer till snö. Temperaturen varierar runt nollan med ett par plusgrader på eftermiddagen."


  


HURRA och jag och min hund Ricky som äääälskar snö!!!

Av Anneli - 20 oktober 2010 20:33

Ikväll ska jag & mamma kolla på mitt favorit program "Kungarna av Tylösand"

Det är det av dom BÄSTA programen jag har sett, Jag har nog inte missat ett avsnitt. Kl. 22.00 så sitter jag och kollar på Kungarna av Tylösand   


  

Ovido - Quiz & Flashcards